Ja, ik wil meer informatie.
Resources
Ontdek nog meer boeiende content.
“Going Off-premise – De mythes ontkracht over Cloud Contact Centres”
Veel voordelen van de cloud zijn inmiddels voor iedereen duidelijk. Toch bestaan er nog ongegronde en tegenstrijdige geruchten, die tot misverstanden en onzekerheid kunnen leiden. Wij scheiden de feiten van de fictie en helpen je zo de juiste keuze te maken voor jouw bedrijf. In deze gids halen we de mythes onderuit en geven we een nuchter antwoord op vragen zoals: is het echt veiliger om je data on-premise te bewaren dan in de cloud?
“Je contact center migreren naar de cloud – 6 Tips voor een geslaagde migratie”
Vraag je jezelf af of een migratie naar een cloud contact center echt wel voordelen biedt? Cloudomgevingen zijn schaalbaar, betrouwbaar en continu beschikbaar, maar dat zijn niet de enige aspecten waar je rekening mee houdt. Deze gids helpt je te bepalen welke strategie het beste is voor jouw bedrijf en wijst je op cruciale factoren om rekening mee te houden voordat je naar de cloud verhuist.
Jump into Action – 7 key Reasons to move to the Cloud”
Volgens DMG Consulting is 62% van de organisaties al naar een cloud contact center-oplossing gemigreerd. Overstappen van een on-premise oplossing naar een cloud contact center biedt grote voordelen voor bedrijven van eender welke omvang, zoals meer flexibiliteit, nieuwe en vaak betere kostenstructuren en verbeterde compliance. In deze infographic gaan we in op 7 belangrijke redenen waarom jouw bedrijf baat kan hebben bij een cloud contact center.
“Frequently Asked Questions over Cloud gebaseerde Contact Centres”
Overweegt jouw bedrijf ook om een cloud contact center op te zetten? Ga ervoor! We hebben een reeks veelgestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je weet waar je aan toe bent en kunt beslissen of een cloud contact center de oplossing voor jou is.
“Gids voor het opstellen van een business plan voor het Cloud Contact Centre”
Wil je naar de cloud overstappen, dan moet je weten wat de echte besluitvormingsfactoren zijn. Alleen dan levert je overstap de gewenste resultaten op. Deze gids helpt je een business case uit te werken, waarin je de voordelen en uitdagingen analyseert die op jouw organisatie van toepassing zijn.
Enghouse Cloud Contact Centre Brochure
Enghouse Cloud Contact Center is betrouwbaar, veilig en altijd beschikbaar. Het biedt relevante mogelijkheden voor de kleinste tot de grootste organisatie en laat zich naadloos integreren in andere bedrijfstoepassingen, zoals CRM tool
“The 2019-20 UK Contact Centre Decision-Makers’ Guide”
Geef de rendabiliteit en de klantenervaring van jouw contact center een opkikker door de efficiëntie te verbeteren via automatisering, alternatieven voor inkomende telefoonoproepen en de toepassing van nieuwe concepten zoals AI.

The UK CX Decision-Makers’ Guide 2019-20
De toonaangevende analist Contact Babel onderzoekt de strategie, de prioriteiten en de performance van de CX-programma’s, de gebruikte technologie en de investeringsplannen van meer dan 200 senior CX- en klantencontactprofessionals.

The Inner Circle Guide to Cloud-Based Contact Center Solutions
Lees het rapport van Contact Babel over essentiële cloudgebaseerde contact center-oplossingen voor een gedetailleerd beeld van hoe deze technologieën worden geïmplementeerd en gebruikt en voor een evaluatie van de beschikbare aanbiedingen en producten.
Enghouse Cloud Contact Centre Automation and IBM Cloud
Lees de brochure over hoe Enghouse en IBM Cloud je in staat stellen om je contact center-operaties effectief te automatiseren voor meer inzicht, verbeterde klantentrouw en uiteindelijk meer inkomen.

The Forrester Wave™: Cloud Contact Centers, Q3 2018
Enghouse CCSP wordt in het meest recente Forrester Wave™ Report genoemd als ‘Strong Performer’. We scoren sterk op onze omnichannel features, onze schaalbaarheid en ons multi-tenant cloud contact center-aanbod.
Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe
We zijn er uitermate trots op dat de Contact Center Service Provider (CCSP) van Enghouse Interactive het cloud contact center levert voor twee van de vier leiders in het Gartner Magic Quadrant for CCaaS.
Have it your way!
Enghouse Interactive is de enige die elk bedrijf de beste oplossing voor klantencontact kan bieden, volledig afgestemd op hun behoeften. Zoals CTO Alex Black benadrukt, biedt Enghouse niet alleen een breed gamma aan oplossingen, van on-premise tot cloud, maar hebben wij ook alles in huis om bedrijven te helpen de aan een overstap verbonden risico’s tot een minimum te beperken.
The Cloud Journey
Rupert Adair, Director Product Management bij Enghouse Interactive, wijst erop dat Enghouse niet alleen een uitgebreide portfolio aan beproefde cloudoplossingen biedt, waardoor elke klant de flexibiliteit en keuzevrijheid vindt die hij zoekt. Want bij Enghouse Interactive draait het allemaal om het traject richting de cloud. En daarom bieden wij ondernemingen alle stapstenen die ze onderweg nodig hebben.
Secure in the Cloud
Alex Black, CTO bij Enghouse Interactive, gaat in op veiligheidskwesties in verband met cloudinfrastructuur. Hij benadrukt dat informatie die in de cloud is opgeslagen, nog veiliger kan zijn dan on-premise wanneer gebruik wordt gemaakt van gecentraliseerde, toonaangevende beveiligingsstandaarden, zoals bij Enghouse Cloud.